Dealdone Bartłomiej Dmitruk Joanna Dmitruk

DealDone – projekt z zakresu cyberbezpieczeństwa

DealDone – bezpieczna i poufna komunikacja w najlepszym wydaniu

DealDone oferuje rozwiązania bezpiecznego obiegu i wymiany dokumentów oraz poufnej komunikacji. Nasze produkty to światowej klasy narzędzia, zapewniające bezpieczeństwo, wydajność, intuicyjność oraz kontrolę na najwyższym poziomie.

Spółka Dealdone powstała w 2012 roku, dzięki inicjatywie Joanny Dmitruk i Bartłomieja Dmitruk, współzałożycieli firmy. W 2013 roku Dealdone otrzymała dofinansowanie do projektu UDA-POIG.08.02.00-14-658/13-02 pod nazwą ““Platforma bezpiecznej wymiany i przetwarzania informacji poufnej”, dzięki której powstał pierwszy system klasy Virtual Data Room. W 2016 roku spółka otrzymała dofinansowanie w ramach umowy RPMA.01.02.00-14-5605/16, pod tytułem “Opracowanie prototypu narzędzia do bezpiecznego przesyłania i synchronizacji danych”, dzięki której system został wyposażony w ponadprzeciętne elementy bezpieczeństwa oraz szyfrowania danych i dokumentów.

DealDone Joanna Dmitruk i Bartłomiej DmitrukW 2017 r. DealDone została partnerem firmy BlackBerry oferującej szeroką gamę produktów zapewniających produktywność i cyberbezpieczeństwo w przedsiębiorstwie. Szybkie i intuicyjne rozwiązania do udostępniania i przechowywania dokumentów w bezpieczny oraz kontrolowany sposób, zapewniające przyjemną pracę z dokumentami podczas złożonych projektów lub transakcji. Dedykowany dla sektorów m.in.: finansowego, administracji publicznej, medycznego, farmaceutycznego, nieruchomościowego, a także jednostek badawczych i wielu innych.

„Rozwiązania oferowane przez DealDone zapewniają ponadprzeciętne bezpieczeństwo danych i dokumentów dzięki zaawansowanym mechanizmom szyfrowania i ochrony danych oraz uwierzytelniania i kontroli dostępu dla użytkowników na wielu poziomach ról i uprawnień.” – mówi Joanna Dmitruk, Prezes Dealdone – „Nasze unikatowe rozwiązania pozwalają na pełną kontrolę zarówno nad wrażliwymi dokumentami, jak i na szczegółowym monitorowaniu aktywności użytkowników. „

Cyfrowy sejf danych SECUDO

SECUDO to pierwszy polski cyfrowy sejf danych, dedykowany do przechowywania i udostępniania dużych ilości danych i informacji w formie Virtual Data Room. Szybkie i intuicyjne rozwiązanie zapewniające przyjemną pracę z dokumentami, podczas złożonych projektów lub transakcji. W ramach SECUDO Dealdone oferuje najbardziej zaawansowane i nowoczesne funkcjonalności dotyczące szyfrowania, bezpieczeństwa, nadawania uprawnień i udostępniania dokumentów na rynku. Rozwiązanie zostało pozytywnie zaopiniowane przez Wydział Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej i oferowane jest jako usługa SaaS w dedykowanej chmurze lub on-premise, na serwerach klienta.

Projekt badawczo-rozwojowy dofinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Szybka ścieżka”

W 2020 roku Joanna Dmitruk i Bartłomiej Dmitruk podjęli decyzję o kolejnym kroku w rozwoju firmy. Długoterminowa współpraca z zespołem kryptologów oraz specjalistów z zakresu cyberbezpieczeństwa z Wojskowej Akademii Technicznej zaowocowały przygotowaniem projektu „SECUDO SHARE – szyfrowanej platformy wirtualnych przestrzeni pracy.”

„W dobie COVID-19 wiele firm przeszło w tryb pracy zdalnej i było zmuszonych do wdrożenia rozwiązań technologicznych umożliwiających pracę z domu.” – mówi Bartłomiej Dmitruk – „Wiele z tych rozwiązań nie spełnia wymogów bezpieczeństwa stawianych przez regulatorów w wybranych branżach. Do tego trudno znaleźć przystępne cenowo rozwiązania chmurowe. Wymogi stawiane przez OWASP, RODO czy rekomendacje instytucji takich jak KNF dla sektora finansowego, mogą być kłopotliwe do wdrożenia lub kosztowne. Stąd pomysł na projekt z NCBR w ramach Szybkiej ścieżki.”

Platforma SECUDO SHARE ma umożliwić przechowywanie i udostępnianie dużych ilości danych i dokumentów uprawnionym użytkownikom podczas pracy zdalnej, w trakcie złożonych projektów lub transakcji. Platforma SECUDO SHARE dedykowana będzie dla sektorów m.in.: finansowego, administracji publicznej, medycznego, farmaceutycznego, nieruchomościowego, a także jednostek badawczych, spółek giełdowych, funduszy private equity i venture capital oraz wszystkich przedsiębiorstw potrzebujących bezpiecznego oprogramowania do współpracy w warunkach konieczności pracy zdalnej.

„Dealdone rozpoczyna realizację projektu w 2020 roku, a prace badawczo-rozwojowe zostały rozpisane na ponad dwa lata. Jest nam niezmiernie miło, że nasza dotychczasowa praca oraz pomysł na rozwój systemu SECUDO zostały docenione przez NCBR.” – mówi Joanna Dmitruk – „Celem projektu jest podniesienie bezpieczeństwa systemu SECUDO, z wykorzystaniem technologii blockchain i protokołów kryptograficznych o wyższej sile szyfrującej, wdrożenie nowych funkcjonalności wideokonferencji i workflow, dzięki którym powstanie kompletne narzędzie do pracy zdalnej.”

„Dużym wyzwaniem technologicznym jest dla nas opracowanie innowacyjnych funkcjonalności systemu SECUDO, które umożliwią użytkownikom pracę i komunikację online w systemie w czasie rzeczywistym, z zachowaniem szyfrowania end-to-end. Planuje wdrożenie funkcjonalności VDR Meeting Room, który umożliwi komunikację za pomocą̨ wiadomości tekstowych i wideokonferencji oraz transmisji na żywo.” – podkreśla Bartłomiej Dmitruk – „Nie ma obecnie na rynku krajowym rozwiązania typu Virtual Data Room, które oferowałoby taką funkcjonalność. Realizacja prac w ramach projektu SHARE pozwala na uzyskanie przewagi konkurencyjnej, także nad takimi dostawcami jak ZOOM czy Microsoft, którzy dopiero planują̨ prace nad wdrożeniem takich mechanizmów.”

 

Tagi : Joanna Dmitruk, Bartłomiej Dmitruk, wymiana dokumentów